7 Haziran 2011 Salı

Gitmek İstiyorum

Neden bilmiyorum ama gitmek istiyorum,
Nedensizce, sorgulamaksızın...
Tüm duygularımdan, düşüncelerimden...
Tüm benliğimden, tüm benden...
Kurtulmak istercesine...
Neden bilmiyorum ama gitmek istiyorum.
Belki uzaya marsa, hayat geldimi yoksa diye,
Belki buzullara kutup ayılarına sarılmaya,
Ne bileyim penguenlerle dertleşmeye,
Çöle belkide bizzat develere sormaya,
Boynunuz neden eğri acaba diye,
Çöldeki yılanlara, görünmeden kumun altındalar ya,
Burdaki çift ayaklı akrabalarınıza mesajınız var mı diye,
Okyanusun ortasına gidebilirim belkide,
Dev balinaların yanına, neden intihar ediyorsunuz hayat güzel diye,
Bir akrep bulursam onun yanına,
Utanmıyor musun sokmaktan insanları diye doğasına aldırmadan,
Bir kartal yuvasına çıkarım belkide,
Birşey konuşmayız yukardan bakarız öylece yerdeki karıncalara,
Sonra o karıncaların yanına bırakır beni,
Onlar çalışırken izlerim zevkli olur,
Arada da akıl veririm şöyle taşırsanız daha iyi olur diye,
Antenler çanak mı yoksa çatı mı diye eklerim ardından,
Onlar beni kovalarken bir bakmışımki,
Bir çiftlikdeyim, at, köpek, horoz, tavuk ...
Gözlerim metini arar,
Yakışıklı horozum benim...
Kısaca,
Neden bilmiyorum ama gitmek istiyorum,
Nedensizce, sorgulamaksızın...
Tüm duygularımdan, düşüncelerimden...
Tüm benliğimden, tüm benden...
Kurtulmak istercesine...

Erencan, Haziran 2011




Hiç yorum yok: